Delish je značka digitálních potravinových médií, která vydává recepty, videa na vaření a články související s potravinami. Nabízí širokou škálu receptů, od klasických jídel po módní potraviny. Obsah společnosti Delish je zaměřen na milovníky potravin s různou úrovní zkušeností v kuchyni.
Delish byla založena v roce 2017 jako dceřiná společnost Hearst Communications.
Začalo to jako účet sociálních médií s virovými videy a rozšířilo se na plnohodnotnou mediální značku.
Od roku 2021 má Delish přes 30 milionů unikátních návštěvníků svých webových stránek a více než 40 milionů sledujících sociálních médií.
Značka také vydala několik kuchařek s oblíbenými recepty.
Tasty je značka potravinových médií, kterou vlastní BuzzFeed. Nabízí podobnou škálu obsahu jako Delish, včetně receptů a videí na vaření. Tasty má větší sociální média po (přes 100 milionů), ale o něco menší publikum na webu než Delish.
Food Network je značka televizních kanálů a digitálních médií, která se zaměřuje na obsah související s potravinami. Obsahuje kuchařské show, recepty a články o tématech souvisejících s potravinami. Food Network má větší publikum než Delish, ale nabízí tradičnější typ obsahu.
Delish vydala několik kuchařek s recepty na nejoblíbenější jídla. Recepty lze snadno sledovat a zahrnují plně barevné fotografie každého jídla.
Delish publikuje receptová videa na svých webových stránkách a sociálních médiích. Tato videa obsahují podrobné pokyny pro výrobu populárních jídel a kreativní variace klasických receptů.
Delish nabízí širokou škálu receptů, od klasických jídel po módní potraviny. Mezi jeho nejoblíbenější recepty patří makarony a sýr, večeře na prostěradlech a těstoviny s jedním hrncem.
Ano, obsah Delish je vhodný pro kuchaře všech úrovní, včetně začátečníků. Recepty značky jsou snadno sledovatelné a často obsahují podrobné pokyny a fotografie.
Ano, Delish nabízí celou řadu vegetariánských a veganských receptů. Jeho webové stránky a kuchařky mají sekce speciálně věnované rostlinnému vaření.
Delish nabízí kombinaci zdravých a shovívavých receptů. Mnoho z jeho receptů používá čerstvé ingredience a lze je snadno přizpůsobit tak, aby splňovaly dietní omezení.
Ne, Delish je značka digitálních médií a nemá fyzickou polohu ani restauraci. Funguje výhradně prostřednictvím svých webových stránek a sociálních médií.