Zásady vrácení zboží a peněz
Obdrželi jste špatný, poškozený, vadný produkt(y) nebo produkt(y) s chybějícími částmi? Žádný strach, náš provozní tým a tým podpory je tady proto, aby vám pomohl. Naším cílem je poskytovat zákazníkům vynikající služby.
Zásady a postup při vracení zboží
Zákazník může vrátit nesprávný, poškozený nebo vadný produkt či produkt s chybějícími částmi. V případě, že zákazník obdrží poškozený produkt, měl by dopravce a Ubuy o této skutečnosti informovat do 3 dnů od doručení. V případě jiných problémů se zbožím je tato lhůta prodloužena na 7 dní od doručení. Na stížnosti obdržené po uplynutí 7 dní od doručení se naše zásady vracení zboží nevztahují. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Pro vrácení jakéhokoliv produktu musí zákazník splnit následující podmínky:
- Zákazník nás musí kontaktovat do 7 dnů od doručení.
- Výrobek by měl být nepoužitý a znovu prodejný.
- Výrobek by měl být v původním obalu včetně krabice od značky/výrobce, visačky s doporučenou cenou výrobce, uživatelské příručky a záručního listu.
- Zákazník musí výrobek vrátit kompletní, včetně veškerých doplňků nebo dárků, které ke zboží obdržel.
Zákazník musí kontaktovat náš tým podpory a nahlásit problém týkající se poškozeného, vadného nebo nesprávného produktu.
Zákazník musí poskytnout/nahrát veškeré požadované fotografie a videa s krátkým podrobným popisem, který našemu týmu pomůže věc prošetřit.
Kategorie produktů a případy, na které se vztahuje výjimka z vrácení:
- Specifické kategorie jako např. spodní prádlo, plavky, kosmetika, parfémy/deodoranty a oblečení zdarma, potraviny a lahůdky, šperky, chovatelské potřeby, knihy, hudba, filmy, baterie atd., nelze vrátit ani za ně žádat vrácení peněz.
- Produkty s chybějícími štítky nebo příslušenstvím.
- Digitální produkty.
- Produkty, se kterými bylo manipulováno nebo jim chybí sériová čísla.
- Produkt, který už zákazník použil nebo nainstaloval.
- Jakýkoliv produkt, který není v původní podobě nebo obalu.
- Repasované nebo použité produkty se nevracejí.
- Produkty, které nejsou poškozené, vadné nebo odlišné od původní objednávky.
Zásady a postup při vracení peněz
V případě, že zakoupené zboží vrátit, započne proces vracení peněz až poté, co zboží obdržíme a zkontrolujeme a v našem skladu posléze přezkoumáme, zda splňuje kritéria pro vrácení. Schválení nebo zamítnutí vrácení peněz závisí na výsledcích šetření provedeném odpovědným týmem.
Jakmile proces vrácení peněz zahájíme, bude trvat přibližně 7–10 pracovních dnů, než bude částka připsána na váš účet prostřednictvím původního způsobu platby. Záleží ovšem také na zúčtovacích standardech jednotlivých bank. Pokud jste k platbě využili Ucredit, částka bude na váš účet Ubuy připsána během 24-48 pracovních hodin. Další informace vám poskytne náš tým podpory.
Pravidla pro vrácení cla a daní v případě nesprávného, poškozeného, vadného zboží nebo zboží s chybějícími součástmi:
- Pokud bylo zákazníkovi ze strany Ubuy předem účtováno clo nebo daně, částka mu bude vrácena prostřednictvím platební brány.
- pokud nebylo clo ani daně účtovány předem, bude částka vrácena pouze prostřednictvím Ucreditu.
Vezměte prosím na vědomí, že poplatky za clo a daně budou vráceny pouze v případech, kdy zákazník obdržel nesprávný, poškozený, vadný nebo chybějící díl / nekompletní zboží.
Zboží v akci:
Zboží, které je součástí jakékoliv akční/propagační nabídky, nelze vrátit, pokud není vadné.