Časté dotazy
-
Vrácení a vrácení peněz
-
Objednávka a doručení
-
celní odbavení a zrušení
-
platby a poplatky
-
kampaně a nabídky
-
soukromí a obecné informace
-
legitimita a spolehlivost
No Faq Found
PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ
Vyměnit zboží za jiné bohužel není možné. Zákazník může vrátit nesprávný, poškozený nebo vadný produkt či produkt s chybějícími částmi. V případě, že zákazník obdrží poškozený produkt, měl by dopravce a Ubuy o této skutečnosti informovat do 3 dnů od doručení. V případě jiných problémů se zbožím je tato lhůta prodloužena na 7 dní od doručení. Na stížnosti obdržené po uplynutí 7 dní od doručení se naše zásady vracení zboží nevztahují. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Zákazník musí kontaktovat náš tým podpory a nahlásit problém týkající se poškozeného, vadného nebo nesprávného produktu. Poté, co zákazník kontaktuje tým zákaznické podpory, bude mu na e-mail, který zadal při registraci, zaslán příslušný odkaz.
Vrátit lze pouze nesprávné, poškozené, vadné nebo nekompletní zboží.
- Zákazník nás musí kontaktovat do 7 dnů od doručení.
- Výrobek by měl být nepoužitý a znovu prodejný.
- Výrobek by měl být v původním obalu včetně krabice od značky/výrobce, visačky s doporučenou cenou výrobce, uživatelské příručky a záručního listu.
- Zákazník musí výrobek vrátit kompletní, včetně veškerých doplňků nebo dárků, které ke zboží obdržel.
- Specifické kategorie jako např. spodní prádlo, plavky, kosmetika, parfémy/deodoranty a oblečení zdarma, potraviny a lahůdky, šperky, chovatelské potřeby, knihy, hudba, filmy, baterie atd., nelze vrátit ani za ně žádat vrácení peněz.
- Produkty s chybějícími štítky nebo příslušenstvím.
- Digitální produkty.
- Produkty, do kterých bylo zasahováno nebo jim chybí sériová čísla.
- Produkt, který už zákazník použil nebo nainstaloval.
- Jakýkoliv produkt, který není v původní podobě nebo obalu.
- Repasované nebo použité produkty se nevracejí.
- Produkty, které nejsou poškozené, vadné nebo odlišné od původní objednávky.
Zákazník může vrátit nesprávný, poškozený nebo vadný produkt či produkt s chybějícími částmi. V případě, že zákazník neobdrží objednané zboží, měl by dopravce a Ubuy o této skutečnosti informovat do 3 dnů od doručení. V případě jiných problémů se zbožím je tato lhůta prodloužena na 7 dní od doručení. Na stížnosti obdržené po uplynutí 7 dní od doručení se naše zásady vracení zboží nevztahují. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Zákazník může vrátit nesprávný, poškozený nebo vadný produkt či produkt s chybějícími částmi. V případě, že zákazník obdrží poškozené zboží, měl by dopravce a Ubuy o této skutečnosti informovat do 3 dnů od doručení. V případě jiných problémů se zbožím je tato lhůta prodloužena na 7 dní od doručení. Na stížnosti obdržené po uplynutí 7 dní od doručení se naše zásady vracení zboží nevztahují. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Pro vrácení jakéhokoliv produktu musí zákazník splnit následující podmínky:
- Zákazník nás musí kontaktovat do 7 dnů od doručení.
- Výrobek by měl být nepoužitý a znovu prodejný.
- Výrobek by měl být v původním obalu včetně neporušené krabice od značky/výrobce, visačky s doporučenou cenou výrobce, uživatelské příručky a záručního listu.
- Zákazník musí výrobek vrátit kompletní, včetně veškerých doplňků nebo dárků, které ke zboží obdržel.
Zákazník musí kontaktovat náš tým podpory a nahlásit problém týkající se poškozeného, vadného nebo nesprávného produktu.
Zákazník musí nahrát veškeré požadované fotografie a videa s krátkým podrobným popisem problému, který našemu týmu pomůže věc prošetřit.
Chcete-li se dozvědět více, navštivte naše zásady vrácení zboží nebo kontaktujte náš tým podpory.
ZÁSADY VRÁCENÍ PENĚZ
Proces vracení peněz započne až poté, co zboží obdržíme a zkontrolujeme v našem skladu. Jakmile uznáme, že se na zboží vztahují podmínky pro vrácení, bude příslušná částka připsána na váš bankovní účet/účet Ubuy/vyplacena prostřednictvím původní platební metody.
Jakmile proces vrácení peněz zahájíme, bude trvat přibližně 7–10 pracovních dnů, než bude částka připsána na váš účet prostřednictvím původního způsobu platby. Doba, za kterou budou na váš účet prostředky připsány, se ovšem bude lišit v závislosti na zúčtovacích standardech vaší banky. Pokud jste k platbě využili Ucredit, částka bude na váš účet Ubuy připsána během 24-48 pracovních hodin. Další informace vám poskytne náš tým podpory.
- Sledujte svůj bankovní účet, protože vypořádání mezibankovních transakcí může trvat déle, než se očekává.
- Kontaktujte svou banku a připravte ID transakce ke sdílení.
- V případě, že jste ještě nedostali náhradu, kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory.
Jakmile se produkt vrátí do našeho skladu, zahájíme vrácení peněz. Bude trvat přibližně 7–10 pracovních dnů, než se částka projeví v původní platební metodě. Totéž se však liší podle vypořádacích standardů banky. V případě Ucredit se částka projeví na vašem účtu Ubuy během 24-48 pracovních hodin. Další informace vám poskytne náš tým podpory.
Zákazník může vrátit nesprávný, poškozený nebo vadný produkt či produkt s chybějícími částmi.
Pokud objednávku neobdržíte nebo dojde k jejímu ztracení během přepravy, vrátíme vám peníze zpět.
Více informací najdete v našich zásadách přepravy zboží nebo se obraťte na náš zákaznický servis.
Objedn
Svou objednávku můžete sledovat pomocí odkazu na sledování objednávky, který obdržíte v potvrzovacím e-mailu/SMS.
Kliknutím na možnost „Sledovat objednávku“, kterou najdete ve spodní části stránky, můžete sledovat objednávku i na naší webové stránce.
Uživatelé aplikace mohou zobrazit možnost „sledovat objednávku“ kliknutím na ikonu menu. Pokud potřebujete s čímkoliv pomoci, neváhejte se obrátit na náš tým podpory.
Po zadání objednávky již bohužel není možné objednané zboží měnit.
Ano, fakturu k objednávce lze vystavit na vyžádání. Požádejte o pomoc náš zákaznický servis.
- Navštivte náš globální vyhledávač a vyhledejte požadovaný produkt.
- Kliknutím na požadovaný produkt o něm zobrazíte další podrobnosti.
- Vyberte požadovanou položku, velikost a množství. Po výběru pokračujte kliknutím na "Přidat do košíku".
- Pro zobrazení košíku zvolte "tlačítko pro zobrazení košíku". Poté můžete vybrat "Pokračovat v nákupu", pokud chcete do košíku přidat další položky, nebo "Pokračovat k zabezpečené platbě", pokud chcete přejít k platbě.
- Uplatněte slevový kupón, pokud ho máte k dispozici
- Pokud si přejete pokračovat jako host, zadejte prosím svou e-mailovou adresu a doručovací údaje.
- Pokud u nás nejste poprvé, zadejte prosím své přihlašovací údaje.
- Pokud jste nový zákazník a chcete se zaregistrovat, zadejte své kontaktní údaje.
- Vyberte způsob doručení.
- Klikněte na preferovaný způsob platby a pak na možnost pokračovat k platbě.
- Objednávka bude vytvořena poté, co obdržíme platbu.
Pokud jste svou objednávku neobdrželi, kontaktujte prosím náš zákaznický servis nebo příslušnou kurýrní společnost.
Doručení
Objednávky většinou doručujeme v časovém rámci specifikovaném u způsobu dopravy zvoleném zákazníkem při placení.
Pokud je zákazník povinen zaplatit clo, bude mu doručení potvrzeno až po zaplacení celních poplatků.
Ano, před doručením obdržíte hovor/SMS od kurýrní společnosti. Doručení si můžete naplánovat dle svých možností.
- Pokud je tato možnost ve vaší zemi dostupná. Můžete si zvolit, že clo a daně a zaplatíte předem nebo až při doručení. Tuto možnost budete mít při placení. Výše těchto poplatků bude vypočtena tamtéž.
- Záleží na jednotlivých zemích. Cla a daně mohou být účtovány předem a jejich výše bude vypočtena při placení. Zákazník nemusí při doručení nic platit. Pokud bude kurýrní společnost při doručení vyžadovat zaplacení jakékoliv částky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
- V některých zemích nelze platit clo a daně předem. Zákazník bude muset tyto poplatky uhradit příslušné kurýrní službě.
Vaše objednávka vám může být zaslána v několika balících, aby se k vám dostala co nejrychleji!
Ale žádný strach! Poštovné vám budeme účtovat jen jednou. Pokud vám objednávka přijde ve více balících, nebudete muset platit za každý balík zvlášť.
celní odbavení
- Pokud bylo clo zaplaceno předem: Zákazník nemusí při doručení nic platit. Pokud po vás kurýrní společnost vyžaduje platbu jakékoliv částky, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu.
- Pokud nebylo clo a daně zaplaceny předem. Zákazník bude muset tyto poplatky uhradit při doručení.
Celní odbavení obvykle zajišťuje kurýrní společnost. Celní správa však může od zákazníka vyžadovat naléhavé prohlášení nebo další dokumenty. Veškerou požadovanou dokumentaci musíte kurýrní společnosti poskytnout co nejdříve, aby je mohla předložit celním úřadům.
Pokud není clo zaplaceno předem s objednávkou, je zákazník odpovědný za zaplacení celních poplatků, zajištění potřebné dokumentace a proclení zásilky.
okud jde o každý takový nákup uskutečněný zákazníkem prostřednictvím webové stránky Ubuy, příjemcem v cílové zemi bude ve všech případech „Dovozce záznamu“ a musí dodržovat všechny zákony a předpisy uvedené cílové země pro produkty. zakoupené prostřednictvím webové stránky Ubuy.
O celní odbavení se obvykle stará kurýrní společnost. V případě, že je zásilka zadržena při celním odbavení z důvodu chybějících nebo chybějících řádných dokumentů/dokumentů/prohlášení/vládní licence nebo certifikátů požadovaných od „Dovozce záznamu“:
- Pokud „Importor of Record“ neposkytne celním orgánům požadované dokumenty a papíry a v důsledku toho bude produkt (produkty) celními orgány zabaven, Ubuy nevrátí peníze. Proto důrazně doporučujeme, abyste se na žádost celních orgánů předem připravili a předložili příslušné dokumenty.
- Pokud je zásilka vrácena do našeho skladu v případě chybějících/chybějících dokladů apod.ze strany zákazníka společnost Ubuy vrátí zákazníkovi pouze kupní cenu produktu (produktů). Poplatky za dopravu a vrácení nebudou zahrnuty do refundace.
- Kategorie produktu a cena
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
Aby se předešlo zpoždění zásilky, mohou celní orgány od vaší strany vyžadovat následující dokumenty:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Celní orgány mohou rovněž vyžadovat další dokumenty, které nejsou uvedeny výše. Pokud je pro účely odbavení vyžadován konkrétní dokument, budete informováni kurýrní společností.
Pokud byly celní poplatky účtovány předem, nebudou zákazníkovi účtovány žádné další poplatky.
Pokud nebyly celní poplatky účtovány předem, může kurýrní společnost účtovat tyto dodatečné poplatky:
- Poplatky za zajištění celního dluhu
- Poplatek za uložení v celním skladu, pokud zákazník nedodal potřebný dokument v požadovaném časovém rámci
- Daně
- Manipulační poplatky
- Administrativní poplatky
zrušení
- Pokud prodejce připravil zásilku k odeslání nebo už ji odeslal, ale ještě nedorazila do skladů Ubuy. Část ceny za dopravu bude stržena z vrácené částky za zrušenou objednávku.
- Pokud objednávku/zboží prodejce zprocesoval, ale ještě neodeslal, má zákazník právo na vrácení peněz v plné výši
- Pokud objednávku/zboží prodejce ještě nezprocesoval ani nevytvořil, má zákazník právo na vrácení peněz v plné výši
- Pokud už byla zásilka odeslána k vám a na stránce pro sledování zásilky je k dispozici číslo leteckého nákladního listu. Vaši objednávku nebudeme moci zrušit.
- Přejděte na svůj účet
- Pod nedávno umístěnou možností klikněte na Zrušit a zadejte svůj požadavek.
- Pokud možnost zrušení objednávky není k dispozici, kontaktujte pro zrušení objednávky náš tým zákaznické podpory.
PLATBA
Ubuy si kromě poštovného a celních poplatků neúčtuje nic navíc. Když provádíte platbu v určité měně, může si vaše banka účtovat rozdíl v měně, pokud transakce proběhla v amerických dolarech ($), eurech (€) nebo v jakékoliv jiné měně.
Níže uvádíme standardní platební metody.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Další platební metody naleznete ve spodní části webu
- Zkontrolujte výpis z bankovního účtu/karty a zjistěte, zda byla částka na vašem účtu stornována.
- Počkejte 24 hodin Odečtená částka bude automaticky převedena na váš účet.
- Pokud potřebujete s čímkoliv pomoci, kontaktujte náš tým podpory.
- Clo placené předem: Cla/dovozní cla a daně účtované v konečné fázi objednávky jsou pouze odhadem. Pokud skutečné celní poplatky překročí odhadované celní poplatky účtované v době zadání objednávky, UBUY dodatečné poplatky uhradí.
- Clo neplacené předem: Clo/dovozní cla a daně budou vypočítány celním úřadem.
Pozastavená nebo zrušená objednávka znamená, že jsme od vás neobdrželi platbu. Pokud byla platba za objednávku z vašeho účtu stržena a vaše objednávka se stále zobrazuje jako pozastavená nebo zrušená. Můžete buď počkat několik dní, než bude částka na váš účet vrácena, nebo se obrátit na naši zákaznickou podporu a požádat o pomoc.
kampaně a nabídky
Podmínky pro kampaně a výhodné nabídky platí pouze po omezenou dobu. Tyto podmínky se nevztahují na již zlevněné produkty.
Kód slevového kupónu musíte zadat do příslušného políčka v košíku nebo při dokončení objednávky. Při psaní nebo vkládání kódu do příslušného políčka se ujistěte, že mezi žádnými znaky kódu nejsou nadbytečné mezery.
Kupón se vztahuje pouze na cenu produktu. Slevy se nevztahují na poštovné ani na celní poplatky.
soukromí a obecné informace
- Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke shromažďování statistik návštěvnosti, k reklamním účelům a ke zlepšení uživatelského zážitku z našich webových stránek. Tyto informace můžeme podle potřeby průběžně aktualizovat.
- Doporučujeme, abyste tuto stránku pravidelně navštěvovali a byli tak informováni o souborech cookie, které na našich webových stránkách používáme.
- Váš souhlas – Kliknutím na možnost přijmout soubory cookie při návštěvě našich webových stránek souhlasíte s používáním cookies námi a našimi poskytovateli služeb.
- Mohu svůj souhlas odvolat?
Ano. Pokud chcete svůj souhlas odvolat, musíte v nastavení webového prohlížeče vymazat soubory cookie uložené ve vašem zařízení. Dále musíte změnit nastavení svého webového prohlížeče tak, aby bylo další ukládání souborů cookie do vašeho zařízení zakázáno.
Kdykoliv nám můžete zavolat, kontaktovat nás e-mailem nebo na live chatu za použití údajů uvedených na stránce „Kontaktujte nás“.
Interní fulfillment označuje produkty pocházející od prodejců ze zemí, kde máme sklady (USA, Velká Británie, Čína, Japonsko, Hongkong a Korea). Tyto produkty vám budou doručeny ve zvoleném časovém rámci.
Externí fulfillment se týká produktů, které jsou vám k dispozici prostřednictvím prodejců třetích stran. Tito obchodníci sídlí mimo země, kde se nachází naše sklady. Dodání takových produktů proto může trvat 10 až 40 dní. Jakmile zásilka dorazí do našich skladů, celý proces urychlíme.
odstraňování problémů
Před vytvořením objednávky vymažte soubory cookie ve svém prohlížeči.
- Přejděte na nástroje
- Vymazat historii
- Vymazat cookies
- Pokračujte prosím po restartování/obnovení relace prohlížeče..
V závislosti na tom, jaký prohlížeč používáte, se může tento postup trochu lišit.
Pokud máte stále s vytvořením objednávky potíže, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu.
bezpečnostní
Všechny produkty jsou zákazníkům dodávány na základě online faktury vygenerované po úspěšně provedené platbě.
Všechny doručovací adresy jsou zaznamenány v historii objednávek a naše příslušná oddělení je před doručením ověřují.
Pokud systém vyhodnotí jakoukoliv transakci jako podvodnou, ověříme ji analýzou všech parametrů používaných k odhalení podvodu. V případě podezření na podvodné jednání bude transakce stornována a peníze budou vráceny do 7 pracovních dnů.
legitimnost
Ubuy je legitimní globální platforma pro elektronické obchodování se sídlem v Kuvajtu. Jsme důvěryhodná přeshraniční nákupní platforma s miliony zákazníků po celém světě a naší prioritou je ten nejlepší nákupní zážitek
Ubuy přísně dodržuje všechny protokoly a zásady elektronického prodeje platné ve více než 180 zemích, kde působíme. Stále se snažíme přizpůsobovat neustále se měnícímu světu eCommerce tím, že měníme a přizpůsobujeme naše fungování tak, abychom splňovali všechny vaše požadavky a potřeby.
Všechny transakce uskutečněné přes Ubuy jsou vysoce zabezpečené. Pro naše platební procesy používáme pokročilé šifrovací systémy, abychom zajistili úplnou bezpečnost a ochranu našich vážených zákazníků V případě jakékoliv nepředvídatelné události nebo sporů ohledně nesprávného nebo poškozeného zboží zaručujeme zákazníkům vrácení peněz v plné výši v souladu se zásadami Ubuy.
Děkujeme za veškerou podporu, kterou jste nám v průběhu let poskytovali. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
spolehlivost
Ubuy od svého založení v roce 2012 doručilo více než 10 500 000 balíčků. Značkové a autentické produkty poskytuje milionům zákazníků ve více než 180 zemích světa. Má sídlo v Kuvajtu a nabízí vysoce zabezpečené webové služby za využití nejmodernějších technologií s cílem přinést zákazníkům bezproblémový nákupní zážitek.
Ubuy poskytuje vysoce zabezpečené webové stránky a pro platební procesy využívá pokročilé šifrovací systémy, a tak zajišťuje úplnou bezpečnost a ochranu našich vážených zákazníků.
Použití nejnovějších bezpečných technologiíUbuy využívá HTTPS, což je bezpečnější přenosový protokol. Veškerá komunikace mezi vaším prohlížečem a webovou stránkou je šifrována, díky čemuž jsou všechny transakce ještě bezpečnější. Všechny osobní údaje jsou chráněny zabezpečenými sítěmi, čímž zajišťujeme bezpečí a důvěrnost údajů zákazníka.
Informace jsou navíc šifrovány pomocí protokolu Secure Socket Layer (SSL) a webové stránky jsou pravidelně kontrolovány. Všechny transakce jsou zpracovávány prostřednictvím poskytovatele platební brány a nejsou ukládány ani zpracovávány na našich serverech.
Zabezpečení doručení a vrácení penězV Ubuy je pro nás bezpečnost vašeho balíčku důležitá. Vždy jsme připraveni se o vaše balíky postarat během jakéhokoliv zpoždění, ke kterému může dojít z důvodu zpoždění letu nebo nepříznivého počasí. Zefektivněním postupů celního řízení a prací v době státních svátků zajišťujeme, aby vám byly vaše balíčky doručeny včas.
Ubuy razí zásadu toho nejlepšího zákaznického servisu, proto v případě jakékoliv nepředvídatelné události budou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši v souladu se zásadami pro vrácení peněz Ubuy
Kompletní informace naleznete na našich webových stránkách. V případě jakýchkoliv dotazů nebo pochybností nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na adrese info@ubuy.com. Jsme vždy připraveni vám s čímkoliv pomoci a zajistit, aby se vám s námi dobře nakupovalo.