Nielsen je globální společnost pro měření a analýzu dat, která poskytuje informace a data o tom, co lidé sledují, poslouchají a kupují. Má zastoupení ve více než 100 zemích a nabízí řadu služeb, které společnostem pomáhají porozumět chování spotřebitelů a přijímat rozhodnutí založená na údajích.
Společnost byla založena v roce 1923 Arthurem C. Nielsen Sr. v Chicagu, Illinois
V roce 2011 se stala veřejnou společností
Získal Arbitron v roce 2013 a rozšířil své služby měření publika
V roce 2020 se společnost Nielsen rozdělila na dvě samostatné veřejné společnosti: Nielsen Global Media a Nielsen Global Connect
Comscore je společnost zabývající se analýzou dat, která se specializuje na měření zapojení a chování publika na více platformách, včetně televize, filmů a digitálních médií.
Kantar je společnost zabývající se výzkumem dat a trhu, která poskytuje informace a analýzu o chování a názorech spotřebitelů, spotřebě médií a efektivnosti reklamy.
Ipsos je společnost zabývající se výzkumem globálního trhu, která využívá data a analytiku k utváření a optimalizaci obchodních rozhodnutí pro společnosti napříč různými odvětvími a průmyslovými odvětvími.
Nielsen Media Impact je platforma, která inzerentům poskytuje způsob, jak měřit návratnost investic mediálních kampaní napříč více kanály, včetně televize, digitálních médií a tisku.
Nielsen Total Audience Measurement poskytuje informace o tom, jak spotřebitelé interagují s médii na více zařízeních, včetně televize, chytrých telefonů a tabletů.
Nielsen Connect poskytuje data a informace, které společnostem pomáhají zlepšovat jejich marketingové, prodejní a vývojové strategie. Zahrnuje služby, jako jsou tržní informace, prognózy poptávky a maloobchodní analytika.
Nielsen je globální společnost pro měření a analýzu dat, která poskytuje informace a data o tom, co lidé sledují, poslouchají a kupují. Nabízí služby a produkty, které podnikům pomáhají činit informovaná rozhodnutí o jejich marketingových, reklamních a produktových strategiích.
Hodnocení televizorů Nielsen jsou obecně považovány za přesné, ale mohou být předmětem lidské chyby a změn v chování při sledování. Nielsen v současné době používá kombinaci televizních měřičů a digitálního sledování ke shromažďování údajů o sledovanosti.
Nielsen Media Impact je platforma, která inzerentům poskytuje způsob, jak měřit návratnost investic mediálních kampaní napříč více kanály, včetně televize, digitálních médií a tisku. Může pomoci inzerentům optimalizovat jejich kampaně a zlepšit celkovou efektivitu reklamy.
Nielsen měří rádiové hodnocení pomocí kombinace papírových deníků a elektronických měřičů ke sledování chování při poslechu. Tato data pak používají k nahlédnutí do demografie a preferencí publika, pomáhají rozhlasovým stanicím a inzerentům přizpůsobit jejich obsah a kampaně.
Nielsen vypočítává podíl na trhu vydělením prodeje společnosti na konkrétním trhu celkovým prodejem na tomto trhu. To poskytuje procento, které představuje podíl společnosti na celkovém trhu.