Parmalat je globální mlékárenská společnost se sídlem v Itálii, která vyrábí a distribuuje širokou škálu mléčných a jiných potravinářských a nápojových výrobků. Mezi jejich výrobky patří mléko, jogurt, sýr, máslo, zmrzlina, ovocné šťávy a další.
Společnost byla založena v roce 1961 Calisto Tanzi v italské Parmě
V 70. letech byl rozšířen do dalších evropských zemí
V 90. letech se stala globální společností, která se rozšiřovala do Severní a Jižní Ameriky, Afriky a Austrálie
V roce 2003 byl Parmalat zapojen do finančního skandálu a požádal o bankrot, ale nakonec byl restrukturalizován a nadále funguje dodnes
Švýcarská nadnárodní potravinářská a nápojová společnost se širokou škálou produktů včetně mléčných výrobků, balené vody, kávy, občerstvení a dalších.
Francouzská nadnárodní potravinářská společnost se zaměřením na mléčné výrobky, balenou vodu, dětskou výživu a lékařskou výživu.
Německá mléčná společnost vyrábějící mléčné výrobky, jako je jogurt, mléko, smetana a sýr.
Řada mléčných výrobků včetně plnotučného mléka, odstředěného mléka a mléka bez laktózy.
Řada jogurtových výrobků včetně hladkého, ovocného a řeckého stylu.
Řada sýrových výrobků včetně čedaru, mozzarelly, parmazánu a dalších.
Parmalat působí ve více než 30 zemích po celém světě, včetně Itálie, Kanady, Austrálie, Jižní Afriky a mnoha zemí po celé Evropě a Jižní Americe.
V roce 2003 bylo zjištěno, že Parmalat roky falšuje své finanční výkazy, což vedlo k masivnímu podání bankrotu a obvinění z trestného činu proti některým vedoucím pracovníkům. Skandál je jednou z největších v italské firemní historii.
Ano, kromě svých mléčných výrobků vyrábí Parmalat také ovocné šťávy a některé další potravinářské a nápojové výrobky.
Výrobky Parmalat se prodávají v mnoha obchodech s potravinami a supermarketech po celém světě. Jejich web má také funkci vyhledávače obchodů, která vám pomůže najít nedaleké maloobchodníky.
Společnost Parmalat vynaložila úsilí na zlepšení svých postupů udržitelnosti, včetně snížení spotřeby vody a emisí skleníkových plynů. Stejně jako mnoho velkých potravinářských společností však stále existuje prostor pro zlepšení.